Książka wybitnych specjalistów w obszarze skutecznego komunikowania się: pokazuje, jak wiedza, motywacja i umiejętności wpływają na nasze zdolności komunikacyjne; przedstawia podstawowe zasady komunikacji oraz uczy, jak z nich korzystać w celu skuteczniejszego komunikowania się z innymi; omawia główne wyzwania i zagrożenia w różnych sytuacjach komunikacyjnych i wskazuje, jak pokonać trudności w tym zakresie, aby osiągnąć osobisty i zawodowy sukces.
Po co się złościć? Książka składa się, jak wszystkie w tej serii, z dwóch części: z ciekawego opowiadania i skierowanego do dzieci króciutkiego wykładu o zasadach prawidłowej komunikacji. Opowiadanie pokazuje dzieciom, skąd się bierze złość i do czego jest potrzebna. Wyjaśnia, że czasem jest ona uzasadniona, a czasem nie. Jak to odróżnić? Temu służy druga część książki, która omawia zjawisko złości, uczm jak nad nią zapanować i wyrażać w taki sposób, który nie krzywdzi nikogo.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Nie wiesz, w jaki sposób zwiększyć sprzedaż we własnej firmie? Szef ciągle ma pretensje, że niewielu ściągasz klientów? Zastanawiasz się, w jaki sposób najlepiej wykorzystać fundusze przeznaczone na reklamę? Sam chcesz spróbować przygotować kampanię reklamową? Zajrzyj do kolejnej książki z serii Kreatywność. Antoni Benedikt w sposób przejrzysty i sugestywny zawarł w swojej pracy podstawowe informacje na temat reklamy jako formy kontaktu między ludźmi. Opisał między innymi podstawowe zadania reklamy, przedstawił, czym ona powinna być, a czym z pewnością nie jest, scharakteryzował miejsce człowieka w reklamie oraz rolę, jaką w niej odgrywają media, poświęcił też miejsce językowi reklamy itd. Słowem, Reklama jako proces komunikacji to doskonałe źródło wiedzy na temat reklamy, przeznaczone dla bardzo szerokiego kręgu odbiorców ? dla studentów kierunków humanistycznych, dla właścicieli mniejszych i większych firm, dla chcących poszerzyć swe kwalifikacje pracowników działów sprzedaży i public relations oraz dla wszystkich tych, którzy pragną nauczyć się bardziej świadomie odczytywać przekazy reklamowe oraz nie ulegać bezwiednie zawartym w reklamie mechanizmom perswazyjnym.